Gmod 2007 est arrivé!


Zippo94

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Et voila, je vais testé dans plus très longtemps la nouvelle mise à jour de Gmod qui prend comme moteur Source celui de la Orange Box! Espèrons que la version soit stable ce qui serait pratiquement sûr! Pour mon cas, j'espère aussi que cette version ne demande pas trop de ressource car je n'ai pas encore mis à jour mon hardware. Garry's Mod reviens en force les gars! RPMi aussi...... 8D

Malheureusement je viens de voir le forum de Facepunch et c'est pas très jolie!

C'est le bazar! Tout le monde le critique négativement par ses crashs, aux nombres de bugs, etc. même que pas mal de players parles de "mauvaise idées"! Je n'ai pas encore testé beaucoup de chose mais... Gmod serait-il sorti trop tôt?

Logs des updates:

Fixed NPCs doing no damage to each other

Fixed rare crash when seeing another player exit a vehicle

Fixed loading screen file countdown not working on non Lua files

Minimized the amount of duplicate models in modelprecache string table

Fixed crash when starting map c0a0

mp_forcecamera now defaults to 0 (in line with previous versions)

Blocked setting con_logfile from Lua code

Fixed undo error when rejoining servers

Fixed bullets doing damage even if damage set to 0

Fixed clientside ragdolls being weird when shot

Changed the way clientside scripts are loaded to avoid double init

Fixed Female_04 animations (Nickolas George)

Added debug command line -numshadowtextures to set the amount of shadow depth textures

Fixed double firing bug when clicking on the context screen

Fixed lamp textures not always duplicating properly

DS now determines whether content is installed before allowing spawn (Fixes Jalopy spawn crash)

Fixed NPCs dying instantly on DS

Fixed crash when spawning rollermine on DS

Fixed spamming "SERVER:" before Lua output on DS

Fixed weapon names sometimes showing blank in the Hud Pickup indicator

Fixed problems using some enums (like MASK_SHOT)

Fixed ScalePlayerDamage hook

Fixed aim snapping away when someone enters a vehicle in multiplayer

Fixed rare Jalopy crash when running down NPCs

Fixed crash when turning on flashlight

Now shows only SWEPS that are on the server when in multiplayer

mp_forcecamera now defaults to 0 (in line with previous version)

Added Jalopy for Half-Life 2: Episode Two owners

Fixed crash due to missing surfaceproperties

Fixed particle crash

Fixed some Lua threading issues

Fixed crash with Antlion Guard charge

Fixed rare crash when using voice chat

Fixed GameTitle crash

Fixed missing Half-Life 2 maps

Fixed particle crashes

Fixed sounds not playing if Half-Life 2 is not owned

Fixed graphical issues in gm_construct for DX8 users

Fixed to use the Orange Box Engine

Added support for Team Fortress 2, Half-Life 2: Episode Two and Portal

Updated Spawnmenu

Updated gm_construct

New loading screen

New 'Start Game' menus

Lamps now cast shadows (if supported by hardware)

Fixed NPCs doing no damage to each other

Fixed rare crash when seeing another player exit a vehicle

Fixed loading screen file countdown not working on non Lua files

Minimized the amount of duplicate models in modelprecache string table

Fixed crash when starting map c0a0

Fixed errors due to Lua Cache

Fixed tutorials window not always showing up

Réponse ici

http://forums.facepunchstudios.com/forumdisplay.php?f=15

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  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

T'en qu'on est sur les problèmes de la Orange Box, mon hl2 crash, mon hl2 1 crash, mon hl2 2 crash, et Gmod 9.0 me lance ce message d'erreur (il se lance avant même que le menu soit visible!)

MountFileSystem( 241 ) failed: SteamMountFilesystem(5864,241,0x12e6fc74) failed with error 5: No Steam Content Servers are available.

FUUUUU STEAM!!

(et j'ai du attendre 1 semaine pour avoir une clé valide après achat du jeux.)

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  • 4 years later...

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