• 0

Banni jusqu'au 25/04/2005 !

celentano

Question

Posté(e)

Bonjour.

Je suis banni de presque tout les serveurs CS jusqu'au 25/04/2005. Pourtant j'ai un jeu acheté avec une clé acheté, pas de cheats, pas d'insultes, je n'ai vraiment rien fait pour être banni à part jouer. Aidez moi svp : je ne sais plus quoi faire ! :'(

Messages recommandés

Posté(e)

You need to do a disk replacement to get a new CD key.

CD-ROM replacement is FREE for the first 90 days of product ownership. After 90 days there is a $10.00 handling fee per program for replacement. For the fastest service, simply mail your CD’s to us along with either a copy of your sales receipt dated within 90 days or the $10.00 handling fee. Also include a note detailing the problem that is occurring (If over 90 days or you no longer have the receipt you will be required to pay the handling fee). In that note, Sierra requests that you include your name, address, and daytime telephone number so our Customer Service Representatives may contact you should the need arise. We will then send a complete replacement set of CD-ROMs to you right away. The address is:

Vivendi Universal Interactive

4247 S. Minnewawa Avenue

Fresno, CA 93725

Combien ça coute une boite de cd plus un timbre pour envoyer la bas ?

Posté(e)

Désolé mais ta seule solution est de contacter Valve.

Tu peux également contacter Sierra France.

Il y a des numéros de téléphone à la fin de ton livret Half-Life.

Essayes toujours...

Mais j'avoue que c'est quand même assez strict leur système.

Posté(e)

Bizar quand meme que tu te fasse bannir pour un AN sans aucun rasion............ rachete HALF LIFE pour 15€

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.