préchargement de half life 2 et CS:Source


ChandlerBing82

Messages recommandés

  • Réponses 448
  • Created
  • Dernière réponse

copier colle de stem news :

Phase 2 of CS: Source Beta Opens Today

August 18, 2004, 4:43 pm · cliffe

Phase 2 of the Counter-Strike: Source beta begins today at 7pm PST, extending the beta to owners of Counter-Strike: Condition Zero and the ATIHL2 bundle.

Also included in this portion of the beta is a Valve Source technology benchmark. The benchmark will be available to all beta participants via the main menu. Results will be displayed upon completion, and beta participants will then have the option to send the results to a Valve-hosted public web page tracking the results as done in prior Valve surveys.

For more information on the Counter-Strike: Source beta, please visit: http://www.steampowered.com/index.php?area=productnews_CSS.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

bon voila,

CSS est dispo a 10h PM, heure de montréal , donc dans 1h 45.

voici le log :

[20] * Now talking in #steam

[20] * Topic is 'Welcome to #Steam || Steam: [uP] » Friends: [uP] || DO NOT /MSG THE OPS || Hate Speech, Spam, Advertising, Scripts, & Warez (Beta Source Leak) = BAN || Beta Released: [PST] 7:00PM | [EST] 10:00PM | [CNT] 9:00PM | [GMT] 3am'

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Après la Sabrina- correcteur d'anglais officiel de Vossey.com © voici la ... [Sabrina- Diseuse de la date de sorie de CS:S beta officiel de vossey.com © s'il vous plait messieurs dames :)

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

[citation=21009,160,22][nom]ignis91 a écrit[/nom]je n ai pas cs s dans me dl de steam logique ou quoi[/citation]

Tu dois avoir sa dans "Mes jeux" ou "My games" :

source4-1-.JPG

Si tu y as tu clique droit sur Counter-Strike Source Beta et tu met mettre en route le pre-chargement. Et tu laisse faire, pour certain sa a duré 10mn, moi sa a durer 3heure ^^.

Voilà

++

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.