Maj; nouveaux skins?


moiiii

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Posté(e)

Salut a tous,

depuis la mise a jour, j'ai des nouveaux skins ct :??:

Mais je sais pas si c'est officiel, ou bien si c'est moi qui en avait mis, mais qu'ils ne se soit mis a fonctionner que aujourd'hui (ca m'etonnerait mais j'aimerais une confirmation..)

Il ressemble a ca:

de_dust20371.jpg

Posté(e)

ca se voit ya pas que ca qui a changer sur CS source aujourd hui

Counter-Strike: Source

New hostage rescue map cs_compound [#ff0e00]Nouvelle Map[/#ff0e00]

Added Source version of de_train [#ff0e00]Nouvelle Map[/#ff0e00]

Upgraded version of the CT player model [#ff0e00]Nouveau Model CT[/#ff0e00]

Location names are shown in radio/team chat, and under the radar[#ff0e00]Affiche les endroits ou tu es et dans les messages en bas ou sont situer tes collegues[/#ff0e00]

Server tickrate can be specified with -tickrate

Added radio command aliases

Added mp_humanteam cvar [any | ct | t] (forces human players onto specified team - useful for humans vs bots)

Added new "match" mode for bot_quota -- If bot_quota_mode = "match", bot count = (human count) * bot_quota

Bots no longer automatically follow humans (bot_auto_follow now defaults to 0)

Bots are balanced before humans with mp_autoteambalance

Bots can open simple +use doors

Bots change their names to match the prefix when bot_prefix changes

Several improvements to bot behavior when paths become blocked -- solves problems specific to cs_havana

Bots won't throw grenades if something is blocking their throw

Bots are better at only breaking objects that are in their way

Fixed bug where a bot occasionally "dithered" rapidly between two or more targets without firing

bot_kick and bot_kill console commands use the bot's base name without the bot_prefix

de_piranesi - bots avoid the breakable crates better.

A bomb exploding just as the round restarts no longer kills players at the start of the next round

Grenades being thrown when the player dies no longer disappear

Increased mp_limitteams bounds to 0-30, where 0 will disable this functionality

Players' arms and hands can be hit by bullets now

Target ID font is proportional, and it doesn't resize incorrectly after a resolution change

Overviews don't show player locations when mp_fadetoblack is on

Players with spaces in their names can be selected in the spectator GUI

Observers can change their name at round restart

Throwing a grenade right at round restart no longer results in holding a "ghost" grenade viewmodel at respawn

Source Engine

Fixed a bug where snd_mixahead was not working properly. Should fix some sound popping problems for certain sound hardware when running at a low framerate

Added support for a new surround sound buffering technique that streams six discrete channels instead of using DirectSound3D. Use snd_digital_surround in the console to enable this. This allows for support of Dolby Digital 5.1 on nForce2 hardware

Allow mp3 playback at rates other than 44100Hz. This was requested by the MOD community

Master Server Query Protocol

Added a challenge number to A2S_PLAYER and A2S_RULES server queries

* setting "sv_enableoldqueries" to 1 (default) allows old style (no challenge/response) queries to work. By default queries don't require a challenge number for clients on the same B class network, change "sv_allowlocalquery" to 0 to disable this functionality

Changed A2S_INFO server query to require the string "Source Engine Query" appended to the end of the query packet.

Half_life 2: Deathmatch

Fixed model exploit that would allow players to select an invalid player model

Added weapon type to server log

Posté(e)

Ben oui avant de poster, regardez en quoi consistent les MàJ, en tout cas, il est teès beau j'avais pas encore été le voir !

A quand un nouveau skin terro, parce qu'il est pas terrible je trouve l'actuel !

Vous pensez qu'ils vont faire comme sur les versions précédentes, un choix entre 4 (ou plus) skins ?

Posté(e)

A mon avis le choix des skin ne vas pas être adapté sur CSS. Je pense qu'ils veulent facilité l'accès aux joueurs, facilité le game-play mais ce n'est qu'un avis personnel.

Posté(e)

Je crois que les terros du moyen-orient ont pas super presse aux E.U. en ce moment, ça m'étonnerais que ce skins revienne.

Posté(e)

lol je crois que ce n'est pas seulement ce skin en particulier, mais tous les terrorist en general, donc je ne vois pas pk il ne remetrai pas un index de skin player

Posté(e)

Aucun terroriste n'est plus populaire qu'un autre, qu'il vienne du fin fond de l'Asie ou de la banlieue de Londres...

Posté(e)

Et si on part sur ses bases on ai pas sortie de l'auberge, et les dev E.U ne creerons plus de jeux evoquant une annégdote particuliere.De plus mettre le skin leet leur permetrai de ce defouler en quelque sorte

  • 5 months later...
Posté(e)
Aucun terroriste n'est plus populaire qu'un autre, qu'il vienne du fin fond de l'Asie ou de la banlieue de Londres...[/quotemsg]

Al kaïda ça en fait deja un.

Il y as pas mal de serveur qui proposent des skins diferents.

On s'y habituera petit a petit.

Posté(e)

Al Kaida c'est une organisation terroriste internationale => je vois mal comment tu aurais un skin al kaida ^^

Enfin, uper un topic vieux de 5mois pour dire une annerie pareille...ça a le don de m'énerver, prochaîne fois c'est le TT.

  • 6 years later...

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