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C'est assez calme en ce moment. Un peu trop calme peut-être... Sûrement le calme qui précéde la tempète. Une tempète sucrée apportant citrouilles, squelettes et autre loups-garous ! Une tempète qui casse des dents et donne mal au ventre... Je veux bien sûr parler d'Half-Life 3 d'Halloween !

We want you

On approche de fin octobre et donc de cette magnifique période remplie d'évènements divers et variés sur le thème d'Halloween dans vos jeux vidéo préférés. Mais en attendant ce jour glorieux, rien de tel qu'un petit patch et des petits fix pour améliorer ce qui existe déjà.

Rien de bien folichon toutefois : mode PASS Time mis à jour, nouveaux sons, corrections de bugs et ajout d'une "caméra sepctateur" pour la map "pass_warehouse".

Pour de plus amples détails, voici le changelogs complet :

  • Fixed a display issue some players were having with the World Traveler hat and their map stamp purchases
    • The sales data was correct. This was only a display problem on the hat.
  • Updated the models/materials for The Triggerman's Tacticals, Grimm Hatte, The Cool Breeze, and Unknown Mann
  • PASS Time update
    • Trying out some new sounds
    • Catching and intercepting a tossed jack is slightly easier
    • Added convar tf_passtime_ball_model
    • Fixed an issue that prevented disguised Spies from receiving a pass from enemies
    • Fixed a bug that allowed overloadable weapons to continue reloading while carrying the jack
    • Fixed an issue that awarded a point to the wrong team during team switch
    • Fixed an issue that prevented automatic jack respawn from working in some cases
    • Fixed a wrong texture on goal visualizers
    • Fixed pass lock sound not playing for the targeted player
    • The announcer now says "overtime" at the appropriate time
    • Updated pass_warehouse and pass_warehouse_goal2
      • Removed jump pads from the second floor of the warehouse
      • Added more spectator cameras
      • Added lateral jump pads to the middle arena

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