TS Mod bullet time tout le temp !


o-super

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Posté(e)

voila pour ceux ki me croyait pas !

Pour terminer cette news, je vous met le changelog de cette beta 1 :

-New player and weapon models, skins and animations.

-Advanced Particle system.

-3D MuzzleFlashes.

-AutoDetail algorithm.

-Lots of special moves like: stunts divided into dives , airwheels , rolls.

-Easy and useful stunts system control.

-Buy system to acquire equipment ingame, it’s also possible save & load personalized weapon configurations.

-23 different weapons (handguns,rifles, shotgus, grenades, knives).

-realistic weapon damage, also with wallpiercing possibility.

-Possibility to add various accessories on the weapons (like silencer,laser,scope,flashlight).

-customizable HUD colors.

-Close combat (martial arts unarmed combat system).

-It’s possible to play with slow-motion/bullet time also during multiplayer.

-4 game modes : DeathMatch, Team DeathMatch, Round Teamplay with objectives, Round Teamplay without objectives (RoundDeathMatch).

-Powerups/bonus (only in DM and TeamDM).

-Built in Bots.

Et c'est la béta 1 !!!!!!!!!

  • 1 year later...
Posté(e)

salut !

J'ai lu les autre message , mé jé rien compri !

Comment on fais pour mètre le slowmotion en permanance ?

es avec ca ? "globalslow : Value between 0 and 1,will make the whole game run in slow-mo. 1 is normal speed"

j'ai trouvé ça dans le manuel TS.

Si c'est ca ,comment on s'en sert ?

Posté(e)

Klur :/.

Sinon j'avais binder ma molette de souris pour le marrer avec les bots:

bind "MWHEELDOWN" "globalslow 1.0"

bind "MWHEELUP" "globalslow 0.2"

Molette vers le haut, ralentis.

Molette vers le bas, retour à la vitesse normale :).

  • 6 years later...

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