Sign in to follow this  
Pyranium

HL2 : bouton combine disparait

Recommended Posts

Bonjour,

Je fait une map Coop du type ville.

Je veux faire un bouton comme ceux des combines.

Alors je prends un prop_physic (je viens d'éditer, j'avais mis "prop_static" dans le message).

World Model: models/props_combine/CombineButton.mdl, Start Fade Dist: -1 et End Fade Dist: 0.

Pour les flags: Motion Disabled et Generate output on + Use.

Je compile et je teste, mais le bouton est pas là...

Si je change le modèle par autre chose, je vois l'autre chose.

Je comprends pas, merci de m'aider.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this